Preinscripció i Matrícula

La preinscripció i matrícula està oberta tot l’any, sempre que hi hagi disponibilitat de places.

Sol·liciteu una entrevista personalitzada per atendre les vostres necessitats concretes i conèixer les nostres instal·lacions.

QUOTES

Tota la informació relativa a les nostres tarifes.

MATRICULACIÓ

Formulari necessari per la matriculació del teu fill/a.

Quotes

Informació important

• Les quotes de l’escola bressol són mensuals, s’abonen de l’1 al 5 de cada mes, i per avançat.

• Les quotes mensuals són fixes des de setembre i fins el mes de juliol (11 mesos), amb assistència o no a l’escola.

• Recordeu que les mensualitats de juny i juliol es cobraran en un únic rebut el mes de juny.

HORARIS

QUOTES

• Matí (de 8.45 a 12 h.)

• Mitja jornada (de 8.45 a 15 h. inclòs dinar)
    [mensualitat: 250 € | dinar: 130 €]

• Matí i tarda (de 8.45 a 17 h. inclòs dinar i berenar)
    [mensualitat: 270 € | dinar: 130 € | berenar: 40 €]

SERVEI D'ACOLLIDA

• Matí de 8 a 8’45 h. (estona d’esmorzar)

40 €/mes

MENJADOR ESPORÀDIC

• Dinar

10 €/dia

• Berenar

5 €/dia

HORES ESPORÀDIQUES

• Preu per hora extra

• Matrícula i assegurança

MATERIAL

• Cada trimestre hi haurà una quota (octubre – febrer – juny).

50 €/trimestre

DESCOMPTE

• Descompte per l’assistència de dos o més germans a l’escola simultàniament.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

• Activitats d’iniciació a la LLENGUA ANGLESA dins l’horari escolar i amb grups reduïts. L’import d’aquesta activitat queda inclòs dins les quotes de la mensualitat.
  • PISCINA: Curs de natació a l'Illa Activa de Can Camp. La inscripció i matrícula cal fer-les directament a l’Illa Activa.
  • COLÒNIES: Es duran a terme durant el mes de juny. Els alumnes que no hi participin no podran assistir a l’escola durant els dos dies de l’activitat.

Matriculació

Feu clic al botó per descarregar-vos el formulari de matriculació.

*Recordeu que per formalitzar la matrícula del vostre fill/a, és imprescindible que ens entregueu aquest formulari degudament emplenat.