L’Escola

Les instal.lacions de l’Escola Bressol El Carrilet estan adequades a la normativa vigent, són espais amplis,pràctics i assolellats.

Instal·lacions

L’edifici, ubicat en una zona tranquil.la de la població, consta de dues plantes i disposa de cinc aules amb espai destinat a les activitats, a la higiene personal i descans,sala d’usos múltiples i menjador, aula de psicomotricitat, zona de pati diferenciada per a cada grup d’edat, i cuina pròpia.

Personal

Cada grup d’alumnes compta amb dues educadores i per a activitats concretes s’afegeix personal de suport. La cuinera elabora els menús i plats d’acord amb la temporada adequant-los a les diferents edats dels infants. La Direcció de l’escola compagina les tasques pròpies del càrrec amb l’atenció a infants i famílies.

Des de l’arribada a l’escola al matí fins la sortida a la tarda,a grans trets un dia a l’escola transcorre:

• Matí: Rebuda a les famílies i alumnes per grups d’edat.

• A cada aula: Bon dia i activitats programades.

• Estona de pati.

• Migdia: Dinar al menjador/Sortida d’alumnes (12h).

• Estona de migdiada.

• Sortida d’alumnes (15h).

• Tarda: berenar al menjador.

• Recollida i comiat d’alumnes i famílies (17h)